پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226757
تا وزير جديد بخواهد از مجلس راي بگيرد عمر دولت تمام شده!
تاریخ انتشار : 1395/08/02 09:06:34
نمایش : 982
عضو جداشده حزب کارگزاران، تغييرات دولت را بي‌تدبيري خواند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد هاشمي رئيس دفتر هاشمي رفسنجاني گفت: با توجه به زمان باقي‌مانده تا پايان عمر دولت يازدهم، تغيير در دولت بي‌تدبيري بود.

وي خاطرنشان کرد: تا وزير معرفي شود و از مجلس راي بگيرد و معاونين خود را معرفي کند تقريبا عمر دولت به پايان رسيده است و او ديگر فرصت ارائه برنامه‌هاي خود را ندارد و مجبور است برنامه‌هاي گذشته که توسط وزير قبلي تبيين شده است را ادامه دهد.

وي گفت: اگر وزير جديد دست به تغيير در وزارتخانه بزند، آن نهاد دچار تزلزل مي‌شود و کارها پيش نمي‌رود.

محمد هاشمي افزود: من براي تغييرات دولت در اين زمان توجيهي ندارم. يک زماني مجلس استيضاح مي‌کند و دولت مجبور است وزير خود را تغيير دهد اما وقتي مجلس کاري ندارد و دولت دست به تغيير مي‌زند تمام مسئوليت برعهده دولت است و کسي در اين زمينه کوتاهي نکرده است.

محمد هاشمي خاطرنشان کرد: بايد هرچه زودتر وزير معرفي شود. من نمي‌دانم در اين زمان کسي مسئوليت را قبول مي‌کند يا خير؟ واقعا در اين فرصت کوتاه زمان براي کار و ارائه برنامه‌ها مناسب نيست.

منبع:کيهان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html